Voor een nieuw dekbeddensysteem, Duo Sleep, schreef ik een persbericht:

Heerlijk zonder problemen samen slapen onder een Duo Sleep dekbed.

Het is zo gezellig en knus, samen onder één dekbed slapen. Maar het levert helaas voor veel mensen ook problemen op. Hij heeft het ‘s nachts warm en slaapt graag onder een dun dekbed, zij heeft het koud en wil onder het warmste dekbed. Dan maar een compromis? Dat hoeft niet meer met het Duo Sleep dekbed. Ieder kan voor zichzelf de beste keuze maken met het nieuwe systeem waarbij de twee gekozen Duo Sleep dekbedden aan elkaar vastgemaakt worden en samen in één dekbedovertrek gaan!

Geen slaapproblemen meer
Wist u dat te koud of te warm slapen voor grote slaapproblemen en zelfs slapeloosheid kan zorgen? Dat is nu voorbij, niemand hoeft zich niet meer aan te passen aan zijn partner en te koud of te warm slapen. Beiden kunnen nu kiezen voor een oplossing waar jullie graag lekker en comfortabel onder slapen.

Met het Duo Sleep dekbed heeft u de mogelijkheid om twee verschillende dekbedden te kiezen en aan elkaar vast te maken met een uniek drukknopensysteem. Zo ontstaat er een tweepersoons dekbed van 240 x 220 cm. De vulling én de warmteklasse zijn los te kiezen, zodat er een perfecte oplossing is voor iedereen. Het is zelfs mogelijk om meerdere dekbedden op elkaar te bevestigen terwijl de ander kiest voor een enkel dun dekbed. Hij kan slapen onder een synthetisch lentedekbed, terwijl zij onder haar twee donzen lente/herfst én winter dekbed ligt.

Ontstaan door eigen ervaring
De ontwikkeling van de Duo Sleep dekbedmethode is ontstaan vanuit een probleem dat de oprichters, Ineke Aldenhuijsen en Geert-Jan Dröge, zelf hadden. De één sliep onder dons en had het anders koud, de ander sliep onder een synthetisch dekbed want anders was het te warm. “Met dit probleem zijn we naar verschillende dekbeddenwinkels gegaan en hier bleek geen geschikte oplossing voor te bestaan. De enige oplossing die mogelijk was, was onder twee aparte dekbedden te slapen. Iets dat we allebei niet zagen zitten.” Met aparte dekbedden los je het warmte probleem namelijk wel op, maar comfortabel of gezellig is het niet. Er was dus ruimte voor ontwikkeling op dit gebied.

Het Duo Sleep dekbed is ontstaan uit deze zoektocht. Het wordt, ondersteund met door een haalbaarheidsonderzoek van het Windesheim College en biedt kwaliteit, gebruiksgemak, comfort én een goede prijs.

Verkrijgbaar in diverse varianten
Het Duo Sleep dekbed is verkrijgbaar in diverse warmte varianten: zomer, lente/herfst en een vier-seizoenen. Bovendien kunt u kiezen uit een synthetische of dons vulling. Alle Duo Sleep dekbedden zijn anti-huisstofmijt.

De eerste klanten zijn tevreden: “Je vergeet dat het twee verschillende delen zijn, zo fijn om naast elkaar onder één deken te liggen terwijl je beide je persoonlijke gemak hebt.” De dekbedden zijn te verkrijgen via de website www.duosleep.nl Kijk op de website voor meer informatie.

Categories: Klanten